09 Jan 2018

Kristin Brimi – ny leder i Vizeum

Kristin Brimi kommer fra stillingen som Digital Direktør i MediaCom. Brimi har lang fartstid i byråbransjen og har en meget relevant digital erfaring fra Schibsted, IUM og MediaCom. Hun har vært involvert i hele den digitale transformasjonen fra oppstart av performance marketing avdelinger til ansvar for digital tjenesteutvikling. Brimi har betydelig kompetanse innen byrådrift, digital innovasjon, digital arbeidsstruktur og tilhørende digital kompetanseheving på tvers av plattformer.

Kristin Brimi overtar nå et av Norges ledende digitale markedsføringsmiljøer med en meget sterk og fremtidsrettet kundeportefølje som for eksempel Norwegian, Mondelez og Vipps. Byrået har vært fremgangsrikt i høst ved å vinne spennende globale kunder som Hurtigruten og Sjømatrådet, samt Posten Norge/Bring i de nordiske markedene.

”Vi er veldig fornøyde med at Kristin har valgt å takke ja til oss. Det har vært en grundig prosess med mange potensielle kandidater. Vi har vurdert mange ambisiøse, flinke og spennende kandidater, men til slutt var det tydelig at Kristin var best til å lede Vizeum”, sier Pelle Stensson i Dentsu Aegis Network. ”Vizeum har et digitalt fokus, og skal være det beste byråvalget for kunder med ambisjoner i den digitale økonomien. Vi har derfor valgt Kristin basert på hennes byråerfaring og hennes tunge digitale erfaring fra Schibsted, IUM og MediaCom. Det å lede et så stort byråmiljø som Vizeum er krevende, og vi ser en veldig god match mellom dagens krav til en leder og Kristins kompetanseprofil. At hun i tillegg har erfaring fra et så sterkt byrå som MediaCom, er i våre øyne et godt kvalitetsstempel”, fortsetter Pelle Stensson.

”Jeg gleder meg enormt til å ta fatt på spennende utfordringer i Vizeum. Vizeum er et selskap med store vekstplaner og en sterk byrågruppe i ryggen. I tillegg er det en særdeles ambisiøs, kompetent og energisk gjeng, som jeg ser frem til å bli kjent med. Vizeum har et sterkt digitalt miljø, med en spennende kundeportefølje, som jeg er både ydmyk og glad for å få jobbe med”, sier Brimi. ”Vi skal alltid etterstrebe å levere de beste resultatene for kundene våre. Det krever at vi både tilpasser oss og utvikler oss i den digitale økonomien. Vizeum skal ha en tydelig profil fremover, med en tydelig digital ‘edge’ som kontinuerlig utfordrer markedet. Jeg gleder meg til å lede Vizeum fremover”, avslutter Brimi.

Kristin startet i stillingen tirsdag 2. januar og er godt i gang med å bli kjent med kunder og kolleger.

For ytterligere informasjon:
Pelle Stensson
Dentsu Aegis Network
T: 982 35 904
E: pelle.stensson@carat.com

Kristin Brimi
Vizeum Norge
T: 901 80 416
E: kristin.brimi@vizeum.com

Om Dentsu Aegis Network:
Består i Norge av de globale byrånettverkene – Carat, Vizeum, iProspect, MKTG og Isobar. Dentsu Aegis Network lever etter visjonen «Innovating the way brands are built». Konsernet leverer førsteklasses ekspertise og innsikt innen media, digitale flater og markedskommunikasjon. Dentsu Aegis Network tilbyr et bredt og innovativt utvalg av produkter og tjenester, har sitt hovedkontor i London og er tilstede i 145 land med tilsammen over 38 000 spesialister.
Organiske startups: MKTG, Isobar, Amnet og DNA

http://dentsuaegisnetwork.no
www.dentsuaegisnetwork.com